פרויקט ייחודי שבו אני נוסעת ברחבי הארץ ונפגשת עם יוצרות לשיחה אינטימית

הפרויקט מורכב מפגישה שלי עם היוצרת, ראיון כתוב, פודקאסט, ויצירה אישית בעקבות שיר שלי.
נוסעת לפגוש את שגית אמת - פה קרוב - בהוד השרון

סופרת, מחזאית, מנחת סדנאות כתיבה למדה בבית הספר למשחק "בית צבי", ופסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה. ספרה "השחר של גאיה", זיכה אותה בפרס זאב לספרות ילדים ונוער ובפרס לאה גולדברג, ואף עובד למחזה. ספרה "ימים לראות", רומן למבוגרים, זיכה אותה בפרס ראש הממשלה ע"ש לוי אשכול. מזה שנים שלצד כתיבת ספרים וסיפורים, שגית מלמדת ומלווה כותבים המצויים בתהליכי כתיבה שונים.

קרא עוד
נוסעת לכליל לפגוש את אוריין שביט

מאיירת, ציירת, מעצבת גרפית ומלווה אנשים להגשים חלומות, בעלת סטודיו והוצאה לאור "האיש הירוק" יחד עם בן זוגה אמיר. עיצבה את הספר ניסים קורים בדיוק בזמן הנכון. פרק שני בסדרת ראיונות של מלוות הדרך של הספר "ניסים קורים בדיוק בזמן הנכון"

קרא עוד
נוסעת לחרות לפגוש את יעל מרגלית

כותבת, יוצרת ואמנית. חוקרת את העולם. בוגרת בצלאל. אוצרת תערוכות. חובבת שירה. אני כל הזמן מתפתחת ומשתנה ומשתדלת לא להגדיר את עצמי. חשוב לי להיות אדם חופשי. אצרה את הספר ניסים קורים בדיוק בזמן הנכון. פרק ראשון בסדרת ראיונות של מלוות הדרך של הספר "ניסים קורים בדיוק בזמן הנכון"

קרא עוד
נוסעת לנשר לפגוש את יעל קרניאל

כותבת, יוצרת ויומנאית. אשת חינוך, בוגרת BA ו- MA בפקולטה לחינוך של אוניברסיטת חיפה. בקריירה הראשונה שלי, בצבא קבע, עסקתי בליווי, חניכה והכשרת חיילים לפיקוד והדרכה בחיל האוויר. ובקריירה השנייה טיפלתי בילדים, מתבגרים ומבוגרים עם קשיים לימודיים, רגשיים ופרגמטיים בשילוב של שיטות שונות וייחודיות. הכתיבה והיצירה הם בשבילי דרך חיים. אני מנדליסטית גאה ויומנאית צעירה ונלהבת.

קרא עוד
הפעם פגשתי את ירין שחף בתל אביב

נשוי ואב ל-2 בנות, גר בהרצליה. בשנת 1986 הקים ירין שחף את בית הספר לאיפור והוא רק בן 24. עיסוקו העיקרי הוא הכשרת מאפרות ומאפרים מקצועיים בתחומי האיפור השונים: איפור יופי, כלות, צילומים, טלוויזיה, איפור אומנותי, קולנוע ותיאטרון. עבד באין ספור הפקות אופנה וקליפים, איפר לשערים של מגזינים נחשבים בארץ ובחו”ל, עבד באיפור לפרסומות של חברות גדולות, והינו מאפרם האישי של דוגמניות, שחקנים וזמרים רבים. ירין מעיד על עצמו שהייעוד שלו הוא לתווך ידע לתלמידיו. את הידע הרב והניסיון שצבר בתעשיית הקולנוע, התיאטרון והאופנה בארץ.

קרא עוד
נוסעת לקיבוץ מגל לפגוש את ענבל בר שלום פלג

אשת עשייה. מציירת, מפסלת, מבשלת, כותבת, מגדלת סוקולנטים וחתולים. בת 49. ילדה נצחית. מאמינה באדם ובטוב. אמא ורעיה, חיה בקיבוץ מגל. למדתי אמנות במדרשה לאמנות. לא התמחיתי בקרמיקה כי רציתי אחרת מאמא, אחרי מספר שנים שבתי לקיבוץ והתחלתי ללמד קרמיקה – בסטודיו של אמא, לצד אמא. הסטודיו שלי נקרא "המקום של ענבל" ובו אני מלמדת ילדים, נוער ומבוגרים במסגרות של חוגים וסדנאות חד פעמיות, השיעורים שלי פתוחים ומאפשרים. כל אחד ואחת ימצאו בו מקום.

קרא עוד
הפעם פגשתי את שרון ירושלמי חסון מקרית אונו

אומנית מיקס מדיה וצבעי מים, מטפלת באומנות ופסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית. בעלת תואר שני ו-15 שנות ניסיון בתחום הטיפול. אחראית תחום תרפיה במרפאת ילדים ונוער וביחידה להפרעות חרדה בגהה ובעלת קליניקה פרטית. מלווה אנשים בתהליך שינוי וחיבור לכוחות. מטפלת באמצעות אומנות משולבת בעקרונות ה CBT . מפתחת הערכה למטפלים מ"מצב בעיה" ל"מצב פתרון", ערכה המסייעת לעבור תהליך משמעותי באמצעות חיבור למשאבים האישיים.

קרא עוד
נוסעת לבת ים, לפגוש את עדי יוחליס

אומנית ויוצרת שנהנית ללמוד ולהעשיר את עולמה ולהכניס את מה שהיא לומדת לתוך עולמות היצירה שלה. מציירת ויוצרת מגיל מאוד צעיר, מאז שזוכרת את עצמה. למדה במגמת אמנות פלסטית בתיכון תלמה ילין, צילום במכללת ויצ"ו חיפה, איפור בבי"ס של ירין שחף, תואר ראשון עיצוב תפאורה תאורה ותלבושות בתיאטרון באוניברסיטת תל אביב, תואר שני חינוך והוראה במכללת סמינר הקיבוצים, יש המון חיפוש במסע שלה. מציגה בתערוכות איור ואמנות.

קרא עוד
נוסעת לתל אביב, לפגוש את תמי כשר

אומנית רב תחומית, ציירת, פסלת, צלמת ויוצרת ביומן הויזואלי גרה בתל אביב ומקווה לחזור לנדוד בעולם ולתעד את יופיו בצילום וביומן. בוגרת תלמה ילין ובצלאל במחלקה לעיצוב קרמי. עוסקת באומנות מילדות. ביוני 2019 תמי ובן זוגה עזבו הכל ונסעו לטייל בעולם ללא הגבלת זמן, מסע שנעצר אחרי שנה בגלל הקורונה. תמי מקווה להמשיך את המסע בקרוב, כי בעיניה, לחיות בתנועה עם תרמיל גב קטן ובו בעיקר ציוד אומנות זאת הדרך הכי נכונה לחיות.

קרא עוד
נוסעת לרמת השרון, לפגוש את נדיה גורנשטיין

נדיה היא אמנית רב תחומית היוצרת בטכניקות של פיסול, ציור, צילום ודפוס לצד מלאכות מסורתיות ועד לאמנות דיגיטלית. אקלקטיות עבורה היא צורת חשיבה ושפה, פועלת במדיום של קולאז' כתפיסה רחבה הכוללת דו-מימד, אסמבלאז', תלת-מימד וקולאז' דיגיטלי.

קרא עוד
נוסעת לבנימינה, לפגוש את אביטל בר און איזקוב

אביטל אומנית רב תחומית, צלמת, מלמדת ויוצרת במעבדת הקולאז' Collage Lab מזה 13 שנה, מעבירה קורסים מעמיקים באמנות הקולאז' וסדנאות חד פעמיות. החלטתי להרחיב את הפעילות שלי בתחום הקולאז', יצרתי דף לקהילת מעבדת הקולאז' שבה אכיר לעוקבים אמני קולאז' מקומיים ומחו"ל, אעלה אתגרים, מידע על טכניקות עבודה ועוד... - collagelabcommunity@ אם הייתי צריכה לבחור מילה אחת שתתאר את עצמי ואת האמנות שלי, הייתי בוחרת במילה - " קולאז' ".

קרא עוד
נוסעת לרמת השרון, לפגוש את רויטל טוריסקי

רויטל טוריסקי היא אמנית יוצרת, מטפלת באומנויות, פסיכותרפיסטית ומדריכה. מעבירה סדנאות אומנות שונות המשלבות את עולם האומנות, בטכניקות שונות, עם היבט פסיכולוגי ותהליך יצירתי אישי וחוויתי. מטפלת בילדים כולל הדרכת הורים, נוער, מבוגרים וקבוצות בגישה פסיכודינמית המשלבת כלים יצירתיים. בעלת קליניקה ברמת השרון. אמא לארבעה בנים מקסימים, המשחק והיצירה מאד נוכחים בבית.

קרא עוד